سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
جوک و خنده
سه شنبه 91 اردیبهشت 26 :: 1:33 عصر ::  نویسنده : محمد

قسمتی از کتاب کاش حقیقت داشت__مارک لوی تصور کن برنده یک مسابقه شدی و جایزه ات اینه که بانک هرروز صبح یک حساب برات باز می کنه و توش هشتادوشش هزاروچهارصد دلار پول می گذاره ولی دوتا شرط داره. یکی اینکه همه پول را باید تا شب خرج کنی، وگرنه هرچی اضافه بیاد ازت پس می گیرند. نمی تونی تقلب کنی و یا اضافه? پول را به حساب دیگه ای منتقل کنی. هرروز صبح بانک برات یک حساب جدید با همون موجودی باز می کنه. شرط بعدی اینه که بانک می تونه هروقت بخواد بدون اطلاع قبلی حسابو ببنده و بگه جایزه  تموم شد. حالا بگو چه طوری عمل می کنی؟ او زمان زیادی برای پاسخ به این سوال نیاز نداشت و سریعا .....«همه ما این حساب جادویی را در اختیار داریم: زمان. این حساب با ثانیه ها پر می شه.هرروزکه از خواب بیدار میشیم هشتادوشش هزارو چهارصد ثانیه به ما جایزه میدن و شب که می خوابیم مقداری را که مصرف نکردیم نمیتونیم به روز بعد منتقل کنیم. لحظه هایی که زندگی نکردیم از دستمون رفته. دیروز ناپدید شده. هرروز صبح جادو می شه و هشتادوشش هزاروچهارصد ثانیه به ما میدن. یادت باشه که من و تو فعلا از این نعمت برخورداریم ولی بانک می تونه هروقت بخواد حسابو بدون اطلاع قبلی ببنده. ما به جای استفاده از موجودیمون نشستیم بحث و جدل می کنیم و غصه می خوریم. بیا از زمانی که برامون باقی مونده لذت ببریم. ازت تمنا می کنم.» 




موضوع مطلب :
شنبه 91 اردیبهشت 23 :: 2:58 عصر ::  نویسنده : محمد


یکی از مواد غذایی که مصرف آن به هر صورتی اکیدا منع شده گوشت خوک است و مصرف آن در بسیاری از ادیان ازجمله دین اسلام، یهودیت و حتی مسیحیت حرام شده است. به تجربه ثابت شده هر چیزی که مصرف آن حرام شمرده شده قطعا به نوعی برای انسان مضر است و البته تاکنون هم دلایل علمی زیادی برای اثبات این مضرات ارائه شده است. در این میان تحقیقاتی هم روی خوک و گوشت آن صورت گرفته که حاوی مطالبی است که عدم مصرف آن را تایید کرده و شاید بتواند عده‌ای را که هنوز در مورد دلایل منع مصرف این گوشت توجیه نشده‌اند، متقاعد کند.

 

طبق بررسی‌ها خوک از کثیف‌ترین و آلوده‌ترین حیوانات به شمار می‌رود که در واقع همه‌چیزخوار است و هر چیزی را که فکرش را بکنید، از لاشه حیوانات و حشرات مرده، کرم‌ها و آشغال گرفته تا حتی ادرار و مدفوع خودش را نیز می‌خورد، به همین دلیل بدن خوک منبع انواع آلودگی‌ها و ویروس و میکروب‌ها است.

کرم کدو، انگلی شایع در مصرف‌کنندگان گوشت خوک

 

خوک‌ها به خاطر زندگی در جاهای کثیف و آلوده و تغذیه از انواع مواد کثیف منبع انواع کرم‌های مختلف همچون کرم کدو هستند. این کرم بسیار خطرناک است که مدت‌های زیادی در روده زندگی می‌کند. ضمن آن که در بدن خوک مدام رشد می‌کنند و زمانی که انسان از گوشت آن تغذیه می‌کند، تخم‌های این کرم وارد جریان خون شده و به اندام‌های بدن می‌رسد. ورود تخم این کرم به مغز باعث کاهش حافظه، به قلب باعث بروز حمله قلبی، به چشم باعث نابینایی و به کبد باعث آسیب جدی می‌شود که حتی ممکن است سیروز کبدی را به همراه داشته باشد. همچنین اگرچه عفونت ناشی از کرم کدو معمولا در روده رخ می‌دهد ولی در تمام بدن می‌تواند ایجاد شود و با مصرف گوشت‌های خام و نیز گوشت خوک بروز می‌کند. بیشتر افراد مبتلا علائمی ندارند ولی افرادی که تخم‌ها در روده آنها قرار گرفته، با نشانه‌هایی چون دردهای شکمی، اسهال و کاهش اشتها به پزشک مراجعه می‌کنند. البته بسته به این که تخم‌ها در کجای بدن قرار دارند، علائم بیماری متفاوت است. گاهی برای تشخیص آن نمونه مدفوع، تصویربرداری یا آزمایش خون لازم است.

کرم کدو انواع مختلف دارد که نوع «تنیا سولیوم» آن در مغز و عضلات خوک موجود است. این کرم بزرگ و تخت است در روده زندگی می‌کند و اندازه‌اش از 5/ 4 تا 9 متر است. بخش‌های حامل تخم این کرم در مدفوع قرار دارند. این تخم‌ها با ورود به بدن انسان، در بدن او شروع به تخمگذاری و تکثیر می‌کنند، به دیواره روده حمله می‌کند و از طریق جریان خون به ماهیچه‌های اسکلتی و سایر بافت‌های بدن می‌رسد و تولید کیست می‌کند. کرم کدو یکی از شایع‌ترین عوامل بروز انگل‌های مغزی به شمار می‌رود. این نوع بیماری انگلی بیش از 50 میلیون نفر را در سطح جهان مبتلا می‌کند که عامل اصلی حملات صرع محسوب می‌شود.

آلوده شدن روده‌ها یا مغز به این انگل مراحل مختلف رشد کرم‌ها در زمان مصرف گوشت بستگی دارد. اگر در مرحله نوزادی کرم، فرد گوشت خوک آلوده را مصرف کند، کرم‌ها وارد روده و زمانی که در حالت تخم باشند، وارد معده می‌شود که از آن طریق کرم می‌تواند وارد جریان خون شود و به مغز برسد. این کرم‌ها از خون عبور می‌کنند، به بافت مغز وارد می‌شوند و به بافت مغز یا حفره‌های مایع مغزی می‌چسبند. در این صورت به شکل ساختارهای کیست مانندی درمی‌آیند که می‌تواند موجب بروز حملات صرع شود. در واقع حضور این کرم‌ها و انگل‌ها در مغز، فعالیت‌های مغزی را از کنترل خارج می‌کند و صرع رخ می‌دهد. چنانچه این انگل‌ها به حفره‌های مایع مغزی بچسبند، فرد با علائمی چون سردرد، تهوع، سرگیجه و تغییرات حالت رفتاری مواجه می‌شود و در موارد پیشرفته صرع بروز می‌کند. این علائم اضافه به خاطر مسدود شدن جریان مایع مغزی توسط کرم کدوست. در چنین شرایطی پوشش حفره‌های مایع مغزی ملتهب و جریان مایع مسدود می‌شود و چون این حفره‌ها سیستم بسته‌ای دارند، انسداد آنها باعث بالا رفتن فشار مغز می‌شود. فشار بالای مغزی پمپاژ قلب را بالا می‌برد تا خون بیشتری به مغز برساند. دراین حالت و در صورتی که درمان مناسبی صورت نگیرد، قلب قادر به پمپاژ خون کافی به سمت مغز نخواهد بود و اعصاب شروع به مردن می‌کنند و در نهایت آسیب‌های شدیدی به مغز وارد می‌شود.

احتمال ابتلا به بیماری نادر و مهلک

محققان در تحقیقات جدید، نوعی انگل یافته‌اند که عامل بیماری انگلی «تونگیاسیز» به شمار می‌رود. کرم‌های ماده این انگل عامل بروز نوعی بیماری خطرناک است که بتازگی در قسمت‌هایی از کشور اوگاندا مشاهده شده است. این حشرات و انگل‌ها در مکان‌های آلوده و کثیف زندگی می‌کنند و در آنجا تکثیر می‌شوند. به نظر می‌رسد خوک‌ها یکی از عوامل تکثیر و انتشار این حشرات هستند، چون خوک‌ها هم در محیط‌های کثیف زندگی می‌کنند، نگهداری و پرورش خوک‌ها خطر بروز این بیماری را افزایش می‌دهد. این حشرات بسیار کوچک و شبیه کک هستند که معمولا از طریق پاها وارد بدن افراد می‌شود، از خون فرد تغذیه می‌کنند و رشد و تکثیر می‌یابند و بتدریج باعث فساد و گندیدگی بدن افراد می‌شود. همین بیماری باعث مرگ حدود 20 نفر و ابتلای 20 هزار نفر در اوگاندا شده است. علاوه بر اوگاندا، این بیماری در آمریکای لاتین، آفریقا و کارائیب نیز دیده شده است. کودکان و افراد سالمند بیش از سایر افراد در معرض ابتلا به این بیماری قرار دارند و بتدریج توانایی راه رفتن را از آنها می‌گیرد و آنها را می‌کشد.

گوشت خوک هم مانند گوشت گراز است

 

گراز حیوانی وحشی است و از گونه خوک‌ها به شمار می‌رود و در واقع همان خوک وحشی است، اما از لحاظ ظاهری با خوک‌ها متفاوت است. این حیوان بومی شمال و مراکز اروپا و مناطق مدیترانه‌ای و نیز آسیا است و شکار گراز در بخش‌هایی از نقاط ایران رواج زیادی دارد و به تصور این که گراز متفاوت از خوک است، از گوشت آن مصرف می‌کنند. این در حالی است که همه مضرات و آلودگی‌هایی که برای گوشت خوک ذکر کردیم در مورد گوشت گراز هم صدق می‌کند و هیچ تفاوتی با هم ندارند. پس بهترین راه برای دور ماندن از خطرات ناشی از مصرف گوشت خوک و گراز دوری‌کردن از آنها و نیز عدم مصرف گوشت این دو حیوان است.

از دیگر دلایلی که مصرف گوشت خوک در بسیاری از ادیان ممنوع شده، تاثیری است که گوشت این حیوان روی خصایص انسان می‌گذارد. محققان و نیز روان‌شناسان معتقدند ما همانی هستیم که می‌خوریم. خوک حیوانی است که نماد بی‌غیرتی است و حیوانی بسیار کثیف است و هیچ تعصبی نسبت به جفت خود ندارد و از لحاظ جنسی بسیار بی‌قید و بند است. محققان در بررسی‌های خود به این نتیجه رسیدند که این خصوصیات خوک با مصرف گوشت آن قابل انتقال به انسان است و افرادی که مرتب از گوشت خوک استفاده می‌کنند، به مرور دچار بی قیدی نسبت به خانواده خود می‌شوند و در این امور بی توجه می‌‌شود.

جالب است بدانید، خوک از لحاظ بیولوژیکی بسیار شبیه به انسان است و گوشت آن شباهت زیادی به گوشت انسان دارد. به همین دلیل از خوک به دلیل همین شباهت برای کالبدشکافی‌هایی استفاده می‌شود که بخواهند اندام‌های انسان را مورد بررسی قرار دهند.

 

بیماری‌های ناشی از مصرف گوشت خوک

علاوه بر این که گوشت خوک محل مناسبی برای رشد و تجمع انواع کرم‌ها و انگل‌ها و میکروب‌هاست، عامل بروز بسیاری از بیماری‌ها نیز محسوب می‌شود که بسیاری از آنها به وجود همین میکروب‌ها بستگی دارد. یکی از مشکلاتی که با خوردن گوشت خوک ممکن است ایجاد شود، اسهال خونی است. از مهم‌ترین علل بروز این حالت وجود کرم‌هایی موسوم به «بالانتی دیوم» است که در گوشت خوک به مقدار زیاد زندگی می‌کنند.

بیماری‌های کبدی و هپاتیت عفونی هم ازجمله بیماری‌هایی است که یکی از علل بروز آن مصرف گوشت خوک است. ویروس‌های موجود در این نوع گوشت خطر ابتلا به هپاتیت E را نیز افزایش می‌دهد، به طوری که آن دسته از افرادی که با خوک در ارتباط نزدیک بوده‌اند یا از گوشت آن استفاده کرده‌اند، بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند. تمام این عوامل می‌تواند در نهایت فرد را دچار سیروز کبدی کند.

در ضمن نوعی بیماری به نام باد سرخ، بیماری است که خوک‌ها را مبتلا می‌کند. به همین دلیل افرادی که با خوک‌ها سروکار دارند هم به این بیماری مبتلا می‌شوند. افرادی چون قصاب‌ها که با گوشت خوک در ارتباط هستند، بیشتر دچار این مشکل می‌شوند. این بیماری به صورت لکه‌های قرمز و دردناکی روی پوست دست ظاهر می‌شود که به طور مداوم سوزش دارد و فرد را بسیار آزار می‌دهد.

بروز بیماری‌های قلبی، انسداد عروق و نیز چاقی هم از عوارض مصرف گوشت خوک به شمار می‌رود. گوشت خوک از لحاظ مواد سازنده ماهیچه بسیار فقیر است و بیشتر بدن او را چربی تشکیل می‌دهد و به همین دلیل گوشت او با چربی اشباع زیاد همراه است. علاوه بر چربی زیاد، بالا بودن اسید اوریک در گوشت خوک هم باعث انسداد عروق قلب و در نتیجه بروز بیماری‌های قلبی و بالارفتن چربی خون و حتی سکته و حملات قلبی و سنگ کیسه صفرا در انسان می‌شود. بیش از 50 درصد از آمریکایی‌ها به دلیل مصرف زیاد گوشت خوک، دچار فشار خون بالا هستند. از سوی دیگر، چربی بالای آن، با بروز سرطان روده بزرگ هم در ارتباط است. همچنین گوشت خوک به خاطر سنگین بودن، مشکلات گوارشی ایجاد می‌کند و هضم آن برای روده دشوار است و فرد را ممکن است دچار بوتولیسم کند.

این گوشت با دارا بودن مقدار بالایی هیستامین و ترکیبات ایمیدازول، می‌تواند باعث خارش و التهاب پوستی شود. علاوه بر این، سولفور موجود در مخاط‌ها باعث التهاب مخاط در تاندون‌ها و غضروف‌ها می‌شود و التهاب مفاصل و رماتیسم ایجاد می‌کند. در ضمن افزودنی‌هایی که معمولاً برای عمل آوردن گوشت خوک به آن می‌زنند نیترات‌هایی هستند که خطرناک هستند و به نیتروآمین‌هایی تبدیل می‌شوند که عامل بروز سرطان محسوب می‌شوند. در این میان آنفلوآنزای خوکی هم از آن دسته بیماری‌های انتقال یافته از خوک‌ها به انسان‌هاست که در سال‌های اخیر حرف و حدیث‌های زیادی درباره آن شنیده‌اید. این ویروس در فصل تابستان در ریه‌های خوک به سر می‌برد و در ماه‌های سرد سال حیوان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. به طور معمول سوسیس‌هایی که از ریه خوک‌های آلوده تهیه می‌شوند، منبع آلوده‌کننده هستند و افراد با مصرف آنها مبتلا به آنفلوآنزای خوکی می‌شوند.

 

 

 




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 اردیبهشت 21 :: 12:53 عصر ::  نویسنده : محمد

دو قطره آب که به هم نزدیک شوند، تشکیل یک قطره بزرگتر میدهند...
اما دوتکه سنگ هیچگاه با هم یکی نمی شوند !
پس هر چه سخت تر و قالبی تر باشیم،
فهم دیگران برایمان مشکل تر، و در نتیجه
امکان بزرگتر شدنمان نیز کاهش می یابد...
آب در عین نرمی و لطافت در مقایسه با سنگ،
به مراتب سر سخت تر، و در رسیدن به هدف خود
لجوجتر و مصمم تر است.
سنگ، پشت اولین مانع جدی می ایستد.
اما آب... راه خود را به سمت دریا می یابد.
در زندگی، معنای واقعی
سرسختی، استواری و مصمم بودن را،
در دل نرمی و گذشت باید جستجو کرد.
گاهی لازم است کوتاه بیایی...
گاهی نمیتوان بخشید و گذشت...اما می توان چشمان را بست
و عبور کرد
گاهی مجبور می شوی نادیده بگیری...
گاهی نگاهت را به سمت دیگر بدوزی که نبینی....
ولی با آگاهی و شناخت 
وآنگاه بخشیدن را خواهی آموخت





موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 اردیبهشت 20 :: 10:48 عصر ::  نویسنده : محمد

بیل گیتس یکی از ثروتمندترین مردان جهان قصد دارد یک لامبورگینی بخرد. خب عکس های زیر را دنبال کنید تا متوجه شوید وی چگونه این کار را می کند.

 

بیل گیتس لامبورگینی

 

تمام شد به همین سادگی بیل گیتس توانست پول لامبورگینی را به دست بیاره

مردی که در هر ثانیه 300 دلار و هر ساعت یک میلیون دلار در آمد دارد .




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 اردیبهشت 20 :: 10:29 عصر ::  نویسنده : محمد

 

از دست دادن امیدی پوچ و محال، خود موفقیت و پیشرفتی بزرگ است.
شکسپیر

به گمان من انسان برای موفقیت در زندگانی باید بتواند در چهار زمینه استاد شود: مناسبات، تدارکات، نگرش و رهبری.
جان ماکسول

میزان بزرگی و موفقیت هر فرد بستگی به این دارد که تا چه حد می تواند همه نیروهای خود را در یک کانال بریزد.
اریسون سووت ماردن

موفقیت کلید شادی نیست، بلکه شادی کلید موفقیت است؛ اگر آنچه انجام می دهی دوست بداری، موفق خواهی بود.
هرمن کین

همه خوشبختی ها و موفقیت هایی که به من روی آورده، از درهایی وارد شده که آنها را به دقت بسته بودم.
لرد بایرون

راه موفقیت، همیشه در حال ساخت است؛ موفقیت پیش رفتن است، نه به نقطه پایان رسیدن.
آنتونی رابینز

موفقیت بر روی ستون های شکست شکل می گیرد.
سری چتری


نمی توانم فرمول موفقیت را برای شما بیان کنم؛ اما اگر فرمول شکست را می خواهید آن است که بکوشید همه را راضی نگه دارید.

اسوپ

موفقیت، کم و بیش در دسترس همه هست، اما دامنه توفیق در زندگانی شخص، بدون توان رهبری محدود است.
جان ماکسول

شکست بیش از موفقیت آموزنده است؛ کسی که هیچ گاه اشتباه نمی کند، هرگز به جایی نمی رسد.
راکفلر

شکست یک عامل نیروبخش است، نه یک بازدارنده؛ هر شکست بذری از موفقیت در دل دارد.
ناپلئون هیل

کارایی اساس بقا است، اما لازمه موفقیت ثمربخش بودن است.
جان ماکسول

موفقیت در این نیست که چه چیزی در پیش رو داریم، موفقیت در این است که چه چیزی در پشت سر به جا می گذاریم.
کریس ماسگرو

هرکس خواهان موفقیت است باید یاد بگیرد که ناکامی جزء حتمی فرایند پیشرفت است.
برادرز

من معتقدم موفقیت زمانی به دست می آید که یک قدم جلوتر برویم؛ یعنی ضمن استقبال از ناملایمات و سختی ها شکست را بخشی از زندگانی خود بدانیم.
جان ماکسول

علت موفقیت آدم های موفق این است که خرد خود را در کوره های ناکمی پیدا کرده اند. خرد حاصل از کامیابی بسیار اندک است.
ویلیام سارویان

موفقیت، مساوی با رسیدن به هدف نیست، بلکه خود سفر است.
جان ماکسول

مهم ترین عنصر فرمول موفقیت عبارت است از شیوه کنارآمدن با مردم.
تدی روزولت

اگر آن قدر ضعیف و ناتوان نبودم که برای زنده ماندن خود ناگزیر به کوشیدن باشم، هرگز نمی توانستم به چنین کارهایی دست بزنم و به موفقیت برسم.
چارلز رابرت داروین

موفقیت تنها نصیب معدودی می شود و این درحالی است که کثیری از مردم در رویای موفقیت به سر می برند.
جان جانسون

رمز موفقیت، پایبندی به هدف در زندگی است.
بنجامین دیزرائیلی

همه چیز به طرز برخورد و نگرش شما بستگی دارد. مسایل می توانند شما را با مشکل یا با موفقیت رو به رو سازند.
جان ماکسول

موفقیت مانند کشتی گرفتن با یک گوریل است. وقتی که خسته شدید، دست از مبارزه نمی کشید، بلکه هنگامی می توانید استراحت کنید که گوریل را از پای درآورده باشید.
روبرت اشتراوس

یادگیری مداوم حداقل شرط لازم برای موفقیت در هر زمینه ای است که در آن فعالیت می کنید؛ هر روز چیز جدیدی بیاموزید.
برایان تریسی

نخستین قانون موفقیت، تمرکز است.
ویلیام ماتیوس

تنها ابزار موفقیت که به یقین به آن نیاز دارید، صرف نظر از این که کارتان چیست این است که بیشتر و بهتر از آنچه از شما انتظار می رود کارآیی داشته باشید و به ارایه خدمات بپردازید.
آگ ماندینو

بسیاری از افراد خوب موفقیت را می بینند. برای من موفقیت با تکرار خطا و درون بینی آن به دست می آید. در حقیقت، موفقیت حاصل یک درصد کار است که خود از 99 درصد خطاب به دست آمده است.
سوشیرو هوندا

زمانی که دانش یک مرد برای موفقیت کافی است، اما تقوای او کافی نیست، هرچه را که او ممکن است به دست آورد دوباره از دست خواهد داد.
کنفسیوس

بزرگ ترین موفقیت عبارت است از اعتماد یا سازش کامل بین اشخاص صمیمی.
رالف والدو امرسون

اگر کسی استعداد طبیعی داشته باشد بازهم باید برای موفقیت تمرین کند و آماده شود.
جان ماکسول

کسی که از تمام کمک های خارجی چشم بپوشد و آن را دور اندازد و شخصا وارد میدان شود و به نیروی خود برپا ایستد، کسی است که نیرومندی و موفقیت را برایش پیش بینی می کنم.
رالف والدو امرسون

اگر حداکثر تلاش خود را کرده اید، حتما به موفقیت هایی هم رسیده اید. قرار نیست همه به نهایت برسند. همه بهترین فروشنده یا بهترین بازیکن بسکتبال نخواهند شد، باوجود این شما هم می توانید یکی از بهترین ها باشید.
مایکل جردن

موفقیت خود را با موفقیت دیگران پیوند دهید تا آنان شما را به جلو برانند و موجب حداکثر پیشرفت شما شوند.
جوزف مک کلندون

موفقیت از آن کسانی نیست که هرگز دچار ناکامی نشده اند، بلکه متعلق به کسانی است که هرگز برای ازسرگرفتن مبارزه، بیم و هراسی ندارند.
هانری کپ

علاقه، اندیشه و مطالعه چیزهایی هستند که شما را به سوی موفقیت سوق می دهند.
وس رابرتز

همیشه به خود اعتماد داشته باشید. اگر یک بار کاری را با موفقیت انجام داده باشید، بازهم می توانید.
آنتونی رابینز

ایمان و باور ما در ابتدای هر مسوولیت دشواری تنها عاملی است که موفقیت نهایی مان را تضمین می کند.
ویلیام جیمز

از موفقیت دیگران همان اندازه خوشحال باش که از موفقیت خودت خشنود می شوی.
کریستین لارسون

اعتماد به نفس ضرورتا تضمین کننده موفقیت نیست، اما عدم اعتماد به نفس به یقین باعث شکست می شود.
آلبرت بندورا

به یاد داشته باش که برای موفقیت، بیش از هر چیز به اراده و تصمیم نیاز داری.
آبراهام لینکلن

موفقیت، نتیجه تشخیص درست است؛ تشخیص درست، نتیجه تجربه است؛ تجربه نیز اغلب نتیجه تشخیص نادرست است.
آنتونی رابینز

موفقیت در آرزوها، نسبت مستقیم با قدرت اراده ما دارد.
دیل کارنگی

آرامش و اطمینان، بهترین موفقیت است.
اوستن

سه جمله برای دستیابی به موفقیت: 1) بیشتر از دیگران بدان، 2) بیشتر از دیگران کار کن، 3) کمتر از دیگران توقع داشته باش.
منتسب به ویلیام شکسپیر

اگر به دنبال موفقیت نروید خودش به دنبال شما نخواهد آمد.
ماروا کلینز

حتی دارکوبنیز موفقیت خود را مدیون تلاش پیوسته و کوبیدن نوکش است تا به هدف نایل شود.
کولمن کاکس

موفقیت به سراغ کسانی می آید که آن قدر در تلاشند که وقت نمی کنند دنبال آن بروند.
هنری تورئو

پیش از آنکه بالارفتن از نردبان موفقیت را آغاز کنید، مطمئن شوید که نردبان را به ساختمان مناسب تکیه داده اید.
استفان کاوی

راز موفقیت در این است که بتوانیم ایده های دیگران را کسب کنیم و به مسایل، هم از دید خود و هم از دید دیگران بنگریم.
هنری فورد

شاهراه موفقیت پر از زن هایی است که شوهران خویش را به پیش می برند.
توماس دوار

اگر داشتن فکر و اندیشه مثبت به تنهایی کارساز بود، باید همه در کودکی اسب های کوچک داشته و اکنون نیز زندگی رویایی داشته باشیم؛ هر موفقیت بزرگ با عمل به دست می آید.
آنتونی رابینز

گاهی افرادی به موفقیت های بزرگ می رسند، تنها به این دلیل ساده که ننمی دانند کاری که به آن دست زده اند، بسیار دشوار، بلکه غیرممکن است.
آنتونی رابینز

یکی از کلیدهای موفقیت این است که پیوندی سازنده بین کارهایی که انجام می دهیم و چیزهایی که دوست داریم به وجود آوریم.
آنتونی رابینز

راز موفقیت آن است که شغل خود را جزء سرگرمی های خویش قرار دهید.
مارک تواین

به جای اینکه سعی کنید مرد موفقیت باشید، سعی کنید مرد ارزش ها باشید.
آلبرت اینشتین

یک روش عالی برای موفقیت در کار این است: افکارتان را روی کاغذ بیاورید.
برایان تریسی

من از اشتباه بیش از موفقیت درس آموختم.
سرهنری دیوی

به دست آوردن آنچه که ما آرزویش را داریم موفقیت است، اما چیزی را که برای به دست آوردن آن تلاش نمی کنیم خوشبختی است.
لوسیا

اگر در اولین قدم، موفقیت نصیب ما می شد، سعی و عمل دیگر مفهومی نداشت.
موریس مترلینگ

اول مشورت، دوم تصمیم و سوم انتخاب سه رکن موفقیت هستند.
لوپ دووکا

احسان منفی، ترمز موفقیت ماست؛ ترمزهای خود را رها کنید.
برایان تریسی

هر موفقیت بزرگی نتیجه هزاران تلاش کوچک و عادی است که مورد توجه و ستایش دیگران قرار نمی گیرد.
برایان تریسی

هرچه صبر بیشتر باشد، دقت بیشتر است و هرچه دقت بیشتر باشد، موفقیت بیشتر است.
کریستوفر مارلو

بیشتر افراد برای مرگ ناگهانی آماده ترند تا موفقیت ناگهانی.
گیل فلان

مرد عاقل همواره 9 نکته را درنظر دارد: روشن دیدن، خوب گوش دادن، مهربان سخن گفتن، آداب داشتنف راستگو بودن، انجام وظیفه کردن، پرسیدن هنگام تردید، خود را از خشم دور نگاه داشتن و در عین موفقیت، عادل و منصف بودن.
کنفوسیوس

هرجا موفقیت بزرگی ببینید، انبوهی از ناکامی ها را در مسیر آن مشاهده می کنید.
آنتونی رابینز

هیچ موفقیت حقیقی به دست نمی آید، مگر اینکه با ارزش های اساسی ما مطابقت داشته باشد.
آنتونی رابینز

موفقیت، سکه ای است که روی دیگر آن ناکامی است.
آنتونی رابینز

الهام بخش زندگی من، شرح حال کسانی بوده است که امکانات و استعدادهای خود را به کار می گیرند تا به موفقیت ها و نتایجی تازه، چه برای خود و چه برای دیگران دست یابند.
آنتونی رابینز

راز موفقیت این است: هدف را بی وقفه دنبال کنید.
آنا پاولوفا

موفقیت برای اشخاص کم ظرفیت مقدمه گستاخی است.
مثل ایتالیایی

 




موضوع مطلب :
1   2   3   >   
http://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.comhttp://roozgozar.com
درباره وبلاگ


هدف من از ساختن این وبلاگ تنها آوردن لبخند بر روی لبان شما عزیزان بود!

دریافت کد ساعت IS

کد تغییر شکل موس